Samstag, 5. Oktober 2019

18. Ruhetag, Waschtag, Geburtstag

Tag 4 am Camping Ma-Ri
Programm: Nix-Tun
kein Ausflug, kein Fahren, Hitze im Pool bekämpfen, a bisserl Wäsche waschen und...
ah ja, a bisserl Geburtstag feiern!

Passend zum Tag hat mein lieber Mann gleich ein Geburttagsgeschenk für mich parat:
Genau, das de Dagi eine Turnübung mochen darf (siehe Bewegungsblock), war nämlich nur des 1. Geschenk....

eine Waschmaschine!
Romantisch!

Jo do hob i mi voi ins Zeig ghaut. Hob i supa versteckt im Bus des Geschenk....

Na jo, muas i ehrlich sein. Des woar ned wirklich a Gschenk von mir, sondan de Maschin is von Peter u Kathy ausborgt. Wir hätt`n koan Plotz zum mitnehma von sowos ghobt. I hob a goar ned gwusst dass a sowas gibt. Oba für´s Foto hob i glei amoi herhoidn miasn. Posing und so. 
Gwoschn hot donn brav de Dagi. I hob nur supa de Wäsch aufghängt...

Gleich ausprobiert:



Und gekocht hat er auch für mich:


Eh kloar, I hob mi mit da Machetn in Dschungl ghaut und amoi schnö a Sau ausaghoit. A weng ausgnumma und dahin is gonga mit´n "Asado al la Argentinia". (Schaut´s ned liab aus des Facki?)

Und wei des a weng wenig woa, san ma donn nu auf a richtig´s Geburtstogsessn in de Stodt einigfoarn und hom nu amoi so Richtig am Putz ghaut.

Und wei des ois ah nu a weng z´wenig woar, hom donn nu Kathy und Peter de Dagi  mit an selbstgmocht Kuchn überroscht. Wirklich voi nett. De Kathy hot, dawei ma Essn weg woarn, nu schnö an super saftigen Geburtstog-Kuchn gmocht. Großes Donkschee.
Mit a weng an Bier und Whisky hom ma donn nu gemeinsom a bissl Ongstoßn und san nu bis mind. Mitternocht gsessn und hom a weng gfeiert.


Somit von mir a nu amoi ois guate zum Purzeltog mein Schatz. Bussi
Danke Schatzerl! Für den schönen Tag und für dein Humor!
Danke auch nochmal von meiner Seite an Kathy und Peter und die Kinderlein für die liebe Überaschung! (und für´s Ausleihen der Waschmaschine!)
Und 100 000 Busserl an meine Lieben zu Hause, die mich angerufen und mir geschrieben haben, hab mich so gefreut! Hab euch lieb!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen